سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سنگر سایبری صالحین

 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرین نوشته ها

 

آرشیو مطالب

 

 

خبرنامه

 

آمار وبلاگ

 

 

وصیت نامه شهدا

 

لوگو دوستان

 

امکانات جانبی




 
آثار و برکات زیارت عاشورا

 آثار و برکات زیارت عاشورا

 تعلیم زیارت عاشورا
علقمه بن محمد حضر مى گوید: به امام باقر علیه السلام گفتم : به من دعایى تعلیم بده که با آن دعا در این روز (عاشور) هنگامى که زیارت مى کنم او را (امام حسین علیه السلام ) بخوانم . و دعایى تعلیم بده که با آن دعا، هنگامى که او را از نزدیک یا هنگامى که از خانه ام و از راه دور (و به قصد زیارت بدان سو) اشاره مى کنم ، بخوانم . حضرت فرمود: اى علقمه پس از آن که به آن حضرت با سلام اشاره کردى ، دو رکعت نماز بخوان و پس از آن این قول (متن زیارت ) را مى خوانى .



ادامه مطلب





یکشنبه 93 مهر 13 توسط FARHAD



بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان حج

بیانات در دیدار مسئولان و دست‌اندرکاران حج‌

یازدهم ذی‌القعده 1435؛ در سالروز ولادت حضرت امام رضا علیه‌السلام

بسم‌الله الرّحمن‌الرّحیم‌
تبریک عرض میکنیم به همه‌ى شما برادران و خواهران عزیز که اینجا تشریف دارید و به همه‌ى ملّت عزیز ایران و به همه‌ى مؤمنین و مسلمین عالم ولادت با سعادت حضرت علىّ‌بن‌موسى‌الرّضا ثامن‌الحجج (سلام‌الله علیه) را.
 اگرچه در زندگى مبارک ائمّه (علیهم‌السّلام) در طول 250 سال دوران امامت، نقاط برجسته و ممتاز زیاد است که هرکدام از اینها درخور آن است که مورد تحلیل و توجّه و تفسیر و بازیابى قرار بگیرد، ولى دوران امام هشتم (سلام‌الله علیه) یکى از برترین دورانها در این زمینه است. شروع امامت امام هشتم (سلام‌الله علیه) در دوران سلطه‌ى قاهرانه‌ى هارون‌الرّشید بود، بعد از شهادت مظلومانه‌ى موسى‌بن‌جعفر در زندان، و فشار عجیبى بر هر کسى که اندکى از خواسته‌هاى دستگاه حکومت سرپیچى میکرد برقرار بود. در یک چنین موقعیّتى امام هشتم (سلام‌الله علیه) به امامت رسیدند.



ادامه مطلب





جمعه 93 مهر 11 توسط FARHAD